Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Oroliga jag.

Av justjinxyme - 29 januari 2015 01:19

Nu måste jag göra något. Detta går inte längre. Jag kan inte sova. Är bara orolig hela tiden. Tror inte det finns någonting jag inte är orolig för. Har ont och besvär på flera ställen på kroppen, och jag är livrädd. Jobbat har jag inte gjort på 2 månader. Det går inte. Ångesten kommer som ett brev på posten. Samtidigt är det jobbigt att sitta hemma. Vet inte om det kan bero på att jag känner mig tryggare här eller nått. 

I alla fall så åker jag till Sverige imorgon för att ta kontakt med i första hand en vårdcentral. Jag måste börja någonstans. Då kan jag samtidigt passa på att kolla upp varför jag känner mig kissnödig hela tiden. Vart så i ca 2 veckor nu. Spär bara på min oro om att det ska vara nån sjukdom. Hatar det verkligen. 


Igår natt sov jag två timmar. Från kl 3 till 5. Höll mig vaken hela dagen för att somna tidigare. Lyckades somna vid 22. Vaknar vid 23.10 av att det känns precis som efter man vaknar när man sovit en stund på eftermiddagen efter jobbet.  Hur som helst så sitter jag här nu. Klockan har passerat 1 och jag är verkligen inte trött. Har dock huvudvärk och är naturligtvis kissnödig, fast jag nyligen vart på toa. 

Skulle bara vilja få ett slut på detta så jag kan börja leva normalt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justjinxyme - 14 oktober 2014 23:50

  Jag har inte riktigt förstått vad en blogg går ut på. Om man ska skriva om det man tror andra vill läsa eller om man ska skriva om det man känner för. Jag tänker i alla fall skriva det som jag känner för. Det jag vill komma ihåg och det jag behöv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards